سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با بیان این که از معنویت ماه ذی الحجه باید برای نزدیک کردن قلوب استفاده کنیم، گفت: این ایام بهترین فرصت برای برادری، وحدت و دوستی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر امروز در جمع فعالان ستاد نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت و همچنین دهه امامت و ولایت گفت: به برکت انقلاب و نظام اسلامی شاهد رشد و تحول عظیمی در بخش های مخلتف کشور هستیم که باید این پیشرفت ها برای مردم بازگو شود.

وی با بیان این که اگر مدیریت مبتنی بر ایمان باشد محبوبیت، اعتقاد، صداقت، دوستی و مهربانی می آورد، افزود: اگر مدیریت براساس مناف ع، مطامع باشد به سرانجام نمی رسد. 

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که مدیریت کربلا و حماسه آفرینان کربلا مبتنی بر ایمان بود و به امامشان ایمان داشتند، خاطرنشان کرد: دشمن همه ظرفیت و توانش را به کار می گیرد تا مردم از نماز و دین جدا شوند در نهایت ارزش های دینی در میان مردم کمرنگ شود.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر ادامه داد: ۱۸ هزار نفر با مسلم بن عقیل بیعت کردند اما چه شد که در شب آخر از مسجد کوفه  بیرون آمد یک نفر نبود که او را تعارف کند و جناب مسلم در کوچه های کوفه سرگردان بود و این همان نفوذ است.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: منافق با چهره های گوناگون وارد می شود و گاهی با چهره حزب اللهی از انقلاب و حیثیت نظام دفاع می کند اما باید هوشیار بود.

وی با بیان این که مردم بدانند اگر بخواهیم ولایت را تقویت کنیم باید نمایندگان ولایت فقیه را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: در آستانه عید سعید غدیر همه اعضای ستادهای نماز جمعه موظف هستند در خدمت ولایت، آقا امیرالمومنین(ع) باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غدیر تجلی حکومت مردم در نظام الهی است، تصریح کرد: غدیر تجلی عدالت امامت است.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری از فرهنگ غدیر است، خاطرنشان کرد: بهره گیری از ظرفیت غدیر مانع از انحراف جامعه اسلامی خواهد شد.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که متأسفانه به دلیل عدم درک صحیح برخی ها در جامعه اسلامی شاهد مشکلات و بحران های بسیاری در میان کشورهای اسلامی هستیم، تصریح کرد: امروز باید درک و فهم جامعه نسبت به مسأله غدیر و جریان ولایت بیش از پیش تقویت شود.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که مسأله غدیر مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه همواره ماندگار خواهد ماند، خاطرنشان کرد:  جامعه اسلامی امروز برای برون رفت از مشکلاتی که در آن قرار دارد راهی جز تمسک به غدیر و ولایت ندارد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که از معنویت ماه ذی الحجه باید برای نزدیک کردن قلوب استفاده کنیم، تصریح کرد: این ایام بهترین فرصت برای برادری، وحدت و دوستی است.

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مردم ولی نعمت ما هستند مدیریت ما نیز باید مدیریت مردمی، الهی و اسلامی باشد.

وی بر ضرورت داشتن روحیه تلاش برای رفع مشکلات در میان مدیران تأکید کرد و افزود: دولت انقلابی باید از روحیه جهادی برخوردار باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha